Semințe de in: consumați-le astfel, dacă doriți să slăbiți • musanews

Semințe de in și viziune. Semințe de in – Beneficii, contraindicații și mod de administrare, Semințe de in și vedere

Conținutul

    semințe de in și viziune

    Morcovii, bogați în vitamina A Seminte de in pentru vedere Recenzii 0 Descriere Produs Seminţele de cânepă pot fi consumate în moduri variate precum: salate de legume şi fructe, muesli, produse de panificaţie, reţete de paste şi orez, lapte de cânepă şi pot fi încadrate din punct de vedere biologic în categoria nucilor sau seminţelor oleaginoase. Având un gust similar cu seminţele de pin şi de floarea soarelui, seminţele de cânepă pot fi folosite în orice reţetă. Aceasta joacă un rol important pentru seminte de in pentru vedere deoarece este uşor de digerat şi stimulează producerea de anticorpi care întăresc sistemul imunitar şi ne feresc de efectele nocive ale radicalilor liberi.

    semințe de in și viziune

    Proteina din cânepă conţine toţi cei 21 de aminoacizi cunoscuţi, inclusiv cei 8 aminoacizi semințe de in și viziune pe care organismul uman adult nu îi poate produce leucina, lizina, metionina, fenilalanina, triptofanul, valina şi treonina.

    Nu mai puţin important este conţinutul crescut de acizi grasi Omega 3 şi Omega 6 din compoziţia seminţelor de cânepă.

    semințe de in și viziune

    Aceste substanţe sunt extrem de benefice pentru sănătatea inimii, ajută la dezvoltarea creierului la copii, reduce inflamaţiile din corp şi ameliorează durerile articulare, scade nivelul de colesterol, reglează tensiunea arterială şi scade riscul de dezvoltare a numeroase boli asociate.

    Informații adiționale.